miercuri, 18 martie 2009

Taiati ceea ce nu se potriveste!......[1]

Am recitit in aceste zile asa zisele legi ale lui Murphy. Am spus "asa zise" fiindca de fapt autorii lor sunt mai multi. Dar nu despre asta este vorba. Nu am putut sa nu remarc din nou cat de bine se armonizeaza cu ceea ce se petrece in societatea noastra. Asa ca mi-am propus ca in cateva cicluri sa le readuc in atentie. Poate le-ati uitat. Si, am si o surpriza pentru final. Cateva care nu prea se lipesc...Deocamdata cateva din cele care merg si cred ca vor mai merge inca mult timp.

  • Cu cat mai mare este nevoia de decizie, cu atat mai putin evidenta apare identitatea si mai discutabila competenta celui care decide.
  • Cu cat mai departe se produce accidentul, cu atat sunt necesari mai multi morti si raniti pentru ca faptul sa devina foarte rapid o stire de senzatie.
  • Daca ceva poate sa mearga rau, administratia o va face intreit.
  • Cand o problema dispare, oamenii care lucreaza la rezolvarea ei nu dispar.
  • Cand iti vine randul, se schimba regulile.
  • Durata dezbaterii variaza invers proportional cu importanta chestiunii.
  • Daca o problema produce multe sedinte, sedintele devin, in cele din urma, mai importante decat problema.
  • Substantele necesare pentru experimentul de ieri trebuie comandate nu mai tarziu decat pana maine la pranz.
  • Cu cat titlul este mai lung, cu atat este mai putin importanta functia.
  • Cand prietenii nostri ajung la putere, nu mai sunt prietenii nostri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ca bine mai scri...imi place ceea ce ai scri la punctul 5, am trecut si eu prin asa ceva...iar la punctul 10 nu imi place..de ce uitatm de unde am plecat, de ce nu mai suntem ceea ce am fost pana am primit functia??? oare nu tot acelasi nume si prenume avem?...daca uitam cred ca ar fi cazul sa ne uitam prin buletin/certificat de nastere... sa ne mai amintim cine suntem...pt mine functia nu represinta nimic...Anca