duminică, 1 martie 2009

Am comis-o!

Voi fi foarte scurt. Da, am comis o greseala. Profitand de drepturile dobandite dupa '89 i-am adresat unui edil de la sector o propunere. Nu "face to face". Ar fi fost interesant sa-i urmaresc reactiile. I-am adresat pur si simplu o propunere. Nu stiu daca propunerea e buna sau rea. Dar, dupa raspunsul destinatarului sunt convins ca e inutila. E adevarat m-a ascultat. Cu interes real sau disimulat, asta nu am de unde sa stiu. Insa raspunsul m-a uluit pur si simplu. M-a blocat. Iata care a fost acesta: "...dar dumneavoastra ati ales solutia cea mai simpla". Dar nu a fost in sensul aprecierii, si analizei prezentate, ci a fost un repros. Nu am stiut pana acum ca pentru a aduna doi cu trei trebuie sa trec prin teoria relativitatii. Sau mai stiu eu prin ce. Cred ca de aceea sunt progresele noastre atat de "evidente".
Stampila pe care o aveti in mana o data la patru ani, ce va confera?

Niciun comentariu: